دیدگاه

در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود
  • دیدگاه

    در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود

امام خامنه ای (حفظه الله):
دیدگاه

جوانها! بدانید، بدون هیچ‌گونه تردیدی آینده‌ی روشن و امیدبخش این کشور و این نظام متعلّق به شما است؛ شما خواهید توانست کشورتان و ملّتتان را به اوج افتخار برسانید؛ شما به توفیق الهی خواهید توانست الگو و نمونه‌ی کاملِ تمدّنِ نوینِ اسلامی را در این آب و خاک تشکیل بدهید؛ برای اینکه بتوانید این وظائف بزرگ را انجام بدهید، بایستی دین را، تقوا را، عفّت را، پاکیزگیِ روحی را در میان خودتان هرچه بیشتر ترویج کنید و تقویت کنید. جوانِ امروز احتیاج دارد به دین، به تقوا، به علم، به نشاطِ کار، به امانت، به عفّت، به [انجام‌] خدمات اجتماعی و به ورزش؛ اینها خصوصیّاتی است که جوانِ امروز به آن احتیاج دارد و شما عزیزان بسیجیِ من ان‌شاءالله توفیق انجام این کار را داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۴۹ ب.ظ

شبه طنز : هوای دونفره!!!

پیاده روی کری و ظریف

اندر احوالات یار سفرکرده مان به بلاد کفر جهت ادامه مذاکرات خبر آمد که عزیز دلمان، آقا محمد جواد یک ربع ساعت در خیابان های اطراف محل مذاکرات، تحت تاثیر هوای دونفره به پیاده روی با یکی از گوریل های طرف مذاکره پرداخته اند، تا کور شود هر آنکه نتواند تحمل کند رفاقت و صمیمیت وزیر امور خارجه مان را با جان ( اسم همان گوریل).

البته تعبیر گوریل منتسب به اینجانب نیست و اساسا بنده و امثال بنده جرات و جسارت استفاده از چنین الفاظی را برای یاران دلبند آقا محمد جواد نداریم و تنها وام گیری بود از رندی به نام حسن رحیم پور ازغدی.

لازم میدانم تذکری دهم تا احیانا کسی از مشاهده این پیاده روی ذوق مرگ نشود. در تاریخ مشاهده نشده است که خصومت های چند ده ساله با خوش خوشان پیاده روی ربع ساعتی فیصله یابد لهذا اوصیکم به صبر و لنفسی، که گر صبر کنی دوران گذار به سر آید و کدخدا ( همان گوریل) با لنگ کفش بر میز مذاکرات کوبد و روز از نو و دردسر های تحریم از نو.

جایی خواندم ( یادم نمی آید کجا ولی خواندم) جناب ظریف الممالک فرمودند این پیاده روی یک امر معمول است و در عرف دیپلماتیک غیر عادی نیست که برخی ها ( همان بی سوادان و معدودان و بی شناسنامه های معروف) دور برداشته اند و دلواپسی ها سر داده اند.

راستش را بخواهید از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان ما هم به سن تکلیف رسیده ایم . یعنی مدت هاست که به سن تکلیف رسیده ایم. از آن زمان که به این سن گرامی قدم نهادیم و رویم به دیوار سر و گوشمان جنبیدن گرفت و از برخی چیزهای خاک برسری خوشمان آمد ( از همان چیزهایی که موسوی میگفت) به سیاست هم علاقه مند شدیم. البته طبق رسم نامزدهای انتخابات احساس تکلیف کردیم که به سیاست علاقه مند شویم ( سن تکلیف است دیگر! احساس تکلیف می آورد). ذهنم را زیاد مرور میکنم ولی هرچه ذهنم را کند و کاو میکنم از سن تکلیفم تا کنون چیزی شبیه هوای دونفره که عرف معمول دیپلماتیک باشد را نمی یابم، آنهم هوای دونفره ای که یک طرفش گوریل ترین گوریل مذاکرات باشد!!!

پیشنهاد : پیشنهاد میشود در مذاکرات آتی جهت هرچه فرح بخش تر بودن آن عرف معمول دیپلماتیک از زوج طلایی مذاکرات یعنی جناب جلیلی و سرکار خانم اشتون هم دعوت شود ( هرچه باشد دوتا هوای دونفره ارجح است بر یک هوای دونفره)

دلواپسی : دلواپسم، دلواپس هواهای دونفره، که خدایی نکرده، هفت قرآن در میان، خالی خالی( به تعبیر کلاه قرمزی خطاب به خاله نگار)، در بحبوحه شنگولی مذاکرات، توافق نتراشیده، نخراشیده ای متولد شود که پدرش را نشناسیم و رسوایی اش بماند برای آقا محمد جوادمان. ( البته شما زیاد در این دلواپسی عمیق نشوید که کار دستمان میدهید)

نظرات  (۷)

۰۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۰ رامین نظامی خواه
عزیز من گیری دادی شما هم.
دو نفر دیپلمات عشق شون کشیده پیاده روی کردن. حالا شما هی بگو هوای دو نفره و چیز.
ظریف ما فرزند انقلابه. پشت میز یا در پیاده روی دونفره ان شا الله حواسش هست که گاف نده وگرنه پدر انقلاب عاقش می کنه
آخر شبه طنزتان هم دوز شیطنت زده بالا. می ترسم اُوِِِر دوز کنیم
پاسخ:

انشالله که اور دوز نمیکنیم. در ضمن از همه دوستان علی الخصوص حاج رامین عزیز میخوام در بخش نظرات واقعا به نقاط ضعف بیشتر اشاره کنید تا متوجه نکات ضعف از لحاظ ادبی و محتوایی بشم. ممنون میشم اگه تو این مسئله کمک کنید.

۰۳ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۱ سلمان ولایت
اینکه آقای ظریف فرزند انقلاب باشه ، مثل اینه که بگیم فلان مسلمان نماز خواندن هم بلده.
په نه په !!! بیاد و نماز خوندن هم بلد نباشه؟؟؟

رامین جون فرزند انقلاب بودن حداقل ترین ویژگی است که یه دیپلمات!!! باید داشته باشه.

خیلی خیلی خیلی پارامترهای دیگه هم هست که باید در کنار فرزند انقلابی بودن ، داشته باشه
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۴ رامین نظامی خواه
شما خودت این کاره ای داداش.  در مورد طنز نوشتن من چندان تجربه ای ندارم ولی فکر می کنم مهمترین کمک، خواندن طنز است و البته جدی خواندن طنز. در باب محتوا هم پیشنهاد من این است که علاوه بر خواندن اخبار و تحلیل ها از رسانه های طرف خودمان سری هم به آن طرفی ها بزنید البته بدون این هدف که بخواید نقدشون کنید. این باعث میشه اولا منطق شون رو درک کنید تا در مقام انتخاب و تحلیل و نقد بتونید قوی تر بنویسید و هم باعث می شه با تکنیک هایی که اونها ازش استفاده می کنند آشنا شید
قلمت عالی بود . عالی
یاعلی
پاسخ:

نظر لطف شماست

یا حق

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۱ رامین نظامی خواه
سلام حاجی
مسابقه وبلاگی داریم از نوع جدی نگیرید؛ یه سر بزنید خوشحال می شم
پاسخ:

       سلام

حتما خدمت میرسم

 

دوستی ساده ی ما غیر معمولی شد..

بین ما کی بیشتر عاشقه ؟ من یا تو؟ .  . .

ما بی سوادیم و حق نظردهی در این مسائل را نداریم
پاسخ:
چه تفاهمی؟؟؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی