دیدگاه

در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود
  • دیدگاه

    در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود

امام خامنه ای (حفظه الله):
دیدگاه

جوانها! بدانید، بدون هیچ‌گونه تردیدی آینده‌ی روشن و امیدبخش این کشور و این نظام متعلّق به شما است؛ شما خواهید توانست کشورتان و ملّتتان را به اوج افتخار برسانید؛ شما به توفیق الهی خواهید توانست الگو و نمونه‌ی کاملِ تمدّنِ نوینِ اسلامی را در این آب و خاک تشکیل بدهید؛ برای اینکه بتوانید این وظائف بزرگ را انجام بدهید، بایستی دین را، تقوا را، عفّت را، پاکیزگیِ روحی را در میان خودتان هرچه بیشتر ترویج کنید و تقویت کنید. جوانِ امروز احتیاج دارد به دین، به تقوا، به علم، به نشاطِ کار، به امانت، به عفّت، به [انجام‌] خدمات اجتماعی و به ورزش؛ اینها خصوصیّاتی است که جوانِ امروز به آن احتیاج دارد و شما عزیزان بسیجیِ من ان‌شاءالله توفیق انجام این کار را داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۴۲ ب.ظ

دل نوشته

حالم خراب است، بدجور! اصلا حوصله خودم را هم ندارم.((اگر شب قدر شبی باشد که تقدیر عالم در آن تعیین میگردد همه شبهای جبهه شب قدر است و از همین جاست که تاریخ آینده کره زمین تقدیر میشود )) صدای سید مرتضی است کمی اذیتم میکند .صدایش را کم میکنم اما میگوید :((آوارگی شرط انس گرفتن با حق است)) نمیدانم شاید جدی جدی دلتنگ آوارگی شده ام. به سید میگویم دلم کمی آوارگی میخواهد. آزاد و رها از تعلقات و وابستگی ها. راستش را بخواهید به خودم پوزخند زدم. من کجا و آوارگی کجا؟  اما سید میگوید : ((بأس از جنود شیطان است )) .خوب چفت میکند جوابش را برایم. نمیدانم چه بگویم برایش. فقط میتوانم بگویم که دلم فشرده شده است . دوست دارم فریاد بزنم که خدایا طاقت ندارم بیش از این در این دنیا بمانم. به چه چیز این دنیا دل خوش کنم؟ سید میگوید : (( آنان که مانده اند شهر را به بهای اسارت خریده اند . عشایر همسفر بهار هستند و این حرکت دایم از آنان مردمی آزاده و بی تکلف ساخته است رودخانه هایی هستند که حیاتشان در ترک ماندن است اگر نه عادات و تعلقات آنان را به بند میکشد و از ظلمات درونشان مردابی عفن ظاهر میشود)) .حالم گرفته تر میشود و هرچه بیشتر مینویسم بدتر میشوم.حس میکنم سید درست میگوید هرچه بیشتر میمانم . . .

آتش بگیر تا بدانی چه میکشم

احساس سوختن به تماشا نمیشود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۲
حامد موفق بهروزی

نظرات  (۴)

۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۰۳ یه بنده خدا
دل که بگیرد ابر و باد و مه خورشید و فلک در کارند تا دلت بیشتر بگیرد
اما سید مرتضی اوینی نسخه خوبی برایت پیچیده: حرکت
می دانم که بندها زیاد است ولی هنوز می شود رفت
بسم الله
سلام
ارادتمند
دلم برای یه اردو جنوب دیگه، یه تیم عکاسی و تصویربرداری دیگه تنگ شده!
یادش بخیر حامد جان. هنوز یادت هست یا نه؟
شعر آخرش بسیار جالب بود.
برادر عزیز می بایست تلاش کرد و زحمت کشید الان هم ما در میدان جنگیم، جنگ اقتصادی، مگر بسیجی بی جبهه هم می شه؟ مگ جبه و خط برای بسیجی تمومی داره؟
ارادتمند
ما توی شهر نمی مونیم... هیچ وقت.
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ان شالله 19 ام میریم جنوب
جای شما خالی
خیلی ارادت داریم
سلام
مقاومت کن اخوی. فرج نزدیکه. فرج خیلی نزدیکه
پست جدید گرای صفر:
هشدار! آیا ایران شبیه اوکراین میشود؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام
دعا کنید که بتونیم مقاومت کنیم
خدمت میرسیم
سلام
با یک سوال به روز هستم.
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
میرسیم خدمت شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی