دیدگاه

در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود
  • دیدگاه

    در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود

امام خامنه ای (حفظه الله):
دیدگاه

جوانها! بدانید، بدون هیچ‌گونه تردیدی آینده‌ی روشن و امیدبخش این کشور و این نظام متعلّق به شما است؛ شما خواهید توانست کشورتان و ملّتتان را به اوج افتخار برسانید؛ شما به توفیق الهی خواهید توانست الگو و نمونه‌ی کاملِ تمدّنِ نوینِ اسلامی را در این آب و خاک تشکیل بدهید؛ برای اینکه بتوانید این وظائف بزرگ را انجام بدهید، بایستی دین را، تقوا را، عفّت را، پاکیزگیِ روحی را در میان خودتان هرچه بیشتر ترویج کنید و تقویت کنید. جوانِ امروز احتیاج دارد به دین، به تقوا، به علم، به نشاطِ کار، به امانت، به عفّت، به [انجام‌] خدمات اجتماعی و به ورزش؛ اینها خصوصیّاتی است که جوانِ امروز به آن احتیاج دارد و شما عزیزان بسیجیِ من ان‌شاءالله توفیق انجام این کار را داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۲۸ ب.ظ

فرصتی برای اولویت اول

همیشه دوست داشتم کارها را طوری تنظیم کنم که همه آنها به طور اتوماتیک و در ساعت مشخص خودشان و به صورت هماهنگ انجام شوند. اما مدتی است احساس میکنم بعضی امور از دستم خارج شده اند و انگار آنها مرا مدیریت میکنند و نه من آنها را.  حالا میخواهم کمی من آنها را مدیریت کنم و به اصطلاح بهشان بگویم کی وارد زندگیم بشوند و کی بایستند و جلوتر نیایند . در چند ماه آینده اولویتی دارم که باید به آن بپردازم و از همه دوستان التماس دعا دارم . احتمالا تا ۵ماه هیچ مطلبی نخواهم نوشت . ان شالله بعد از این مدت دوباره کوچه بلاگم را آب و جارو میکنم و منتظر تشریف فرمایی دوستان خواهم بود.

در این مدت التماس دعای بسیار دارم.

موفق و سربلند باشید.

یا حق

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۹
حامد موفق بهروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی