دیدگاه

در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود
  • دیدگاه

    در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود

امام خامنه ای (حفظه الله):
دیدگاه

جوانها! بدانید، بدون هیچ‌گونه تردیدی آینده‌ی روشن و امیدبخش این کشور و این نظام متعلّق به شما است؛ شما خواهید توانست کشورتان و ملّتتان را به اوج افتخار برسانید؛ شما به توفیق الهی خواهید توانست الگو و نمونه‌ی کاملِ تمدّنِ نوینِ اسلامی را در این آب و خاک تشکیل بدهید؛ برای اینکه بتوانید این وظائف بزرگ را انجام بدهید، بایستی دین را، تقوا را، عفّت را، پاکیزگیِ روحی را در میان خودتان هرچه بیشتر ترویج کنید و تقویت کنید. جوانِ امروز احتیاج دارد به دین، به تقوا، به علم، به نشاطِ کار، به امانت، به عفّت، به [انجام‌] خدمات اجتماعی و به ورزش؛ اینها خصوصیّاتی است که جوانِ امروز به آن احتیاج دارد و شما عزیزان بسیجیِ من ان‌شاءالله توفیق انجام این کار را داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۴ ب.ظ

در حسرت ضعف بعد از ظهرهای ماه رمضان

یکسالی بود که دلتنگ اون لحظات ضعف و بی حالی ماه رمضان بودم .

خدا رو شکر که دوباره قسمتمون شده

تبریک به همه دوستان


فقط یه چیزی بگم خودمونی :

اگه آخر ماه رمضان شهادت طلبی ما بیشتر نشد و جوششی نداشتیم برای شهادت

به نظرم خودمون رو مسخره کردیم( شرمنده رک گفتم)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
حامد موفق بهروزی

نظرات  (۱۵)

من که عمریست خودم رو مسخره کرده ام و فقط ادای بنده بودن رو درآورده ام.
دعا کن آدم بشم
پاسخ:
پاسخ: ان شالله شهید بشی عزیز
۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۴:۰۹ بک بنده خدا
سلام بر رمضان مبارک و سلام بر جناب موفق
شهادت طلبی که هیچچی ما تن پروری مون پیشرفت می کنه تو این ماه
وای بر من و امثال من
التماس دعا حاجی
پاسخ:
پاسخ: سلام
محتاجیم به دعا عزیز
سلام برادر ... خدا قوت ...

شهادت طلبی ما بیشتر نشد؟؟؟؟ :( مگه اصلا شهادت طلب هستم که بیشتر بشه؟؟ :(

شدیدا التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا
سلام
به روز هستیم...
قدم رنجه بکنید و تشریف بیارید
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
حتما خدمت میرسیم
سفره برکتت را گشوده ای تا من میهمانت شوم

می دانم دست خالی به مهمانی رفتن زشت است!!

من دست پر آمده ام

دستی پُر از گنـاه

ولی؛

چشمم لبریز از امید است

امید به رحمت و کرامت تو

امید به دستگیری تو

حال بمانم یا برگردم؟؟


سردار به روزم
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۰ یار دلدار
شهادت طلبی ؟
آقا من و از کنار اینترنت جدا کنی من میدونم با تو .
شهادت طلبی کجا بود .
ولی ای کاش من آدم بشم .
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۴ از جنس باران
سلام
اگه عاشق شهدای گمنام دانشگاهتونین
یه سر به ما بزنین
ضرر نمیکنید.
سلام و طاعات قبول

از شما دعوت می شود در سومین مجلس هیئت وبلاگی فاطمه زهرا سلام الله علیها شرکت کنید .

التماس دعا
ینی من عاشق این خونواده هایی ام که هیچکودومشون روزه نمیگیرن
ولی همدیگه رو افطاری دعوت میکنن و دور هم میشینن سر سفره افطار
جالب تر اینکه رعایت هم میکنن که اول اذون بگه بعد بخورن
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۷ نبرداراده ها
سلام با مطلب بیماری روشنفکری در ایران بروزم
سلام
دعا کنید تو این اه شاید ادم بشم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شما هم به حال ما دعا کنید
ان شالله که شهید بشید
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۵ هیأت شهدای گمنام دانشگاه تبریز
سلام.
جلسات اولیه‌ شورایِ راهبردیِ کمیته‌یِ برگزاریِ مراسمِ شب‌هایِ قدرِ دانشگاهِ تبریز به همتِ دانش‌جویانِ هیأتِ شهدایِ گمنامِ دانشگاهِ‌مان تشکیل شده است. تیم‌های فرهنگی، اجرایی، تبلیغات و تدارکات منشعب از کمیته‌ی مرکزیِ شب‌هایِ قدرِ هیأت هم، از مدت‌ها قبل به صورت عملیاتی شروع به کار کرده‌اند و این روزها اتاق‌های فکر هیأت دانش‌جویی‌مان، به غایت شلوغ است. یک هفته تا اولین شب ِ آسمانی ِ قدر، وقت باقی‌ست. ترافیکِ مغزی و یَدیِ بچّه‌هایِ هیأتِ شهدایِ گمنام؛ سنگین گزارش می‌شود. اگر اهل دل هستی؛ بیا و گوشه‌ای از کار را، این یک‌هفته‌ی باقی‌مانده به موعِد، کمک‌حالِ خویش و ما باش... چشم‌انتظارت هستیم. چه راننده باشی، چه نویسنده‌گی بلد باشی، چه وب‌لاگ داری کنی، چه خلقیاتت به تدارکات‌چی‌ها بخورد، چه اهلِ عمل و رفیقِ فن و سیستم‌های صوتی باشی؛ دَرِ هیأتِ دانش‌جویی، به‌روی تو باز است... حی علی الفلاح مسجد دانشگاه... کافی‌ست تا دیر نشده برای‌مان کامنتی بگذاری و اعلام آماده‌گی کنی...

http://pelak-gomnami.blogfa.com/post/80

پاسخ:
پاسخ:
در خدمتیم
پاسخی برایتان در وبلاگتان نوشتم
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام سردار
نکنه ضعف داری دیگه مطلب نمی نویسی؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام
راستش تو این چند مدت ذهنم درگیر موضوعات متنوعی بوده و همین باعث شده نتونم مطلبی رو جمع و جور کنم
دعای مجیر در بین دعاها از جایگاه بلندى برخوردار است از جمله اینکه هر که این دعا را در «ایام البیض» [روزهاى سیزدهم و چهارهم و پانزدهم] ماه رمضان بخواند گناهش آمرزیده مى‏شود، هرچند به عدد دانه‏هاى باران و برگ‌هاى درختان و ریگ‌هاى بیابان باشد.و خواندن آن براى شفاى‏ بیمار و اداى دین و بى‏نیازى و توانگرى و رفع غم و اندوه سودمند است.
در صورت توفیق برای خواندن این دعای شریف بنده حقیر و همه مسلمانان گرفتار در چنگال استکبار را ازدعای خود بی نصیب نفرمایید
انصافا فوقش نیم ساعت وقت میگیره اگه بشه حتما بخونید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی