دیدگاه

در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود
  • دیدگاه

    در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود

امام خامنه ای (حفظه الله):
دیدگاه

جوانها! بدانید، بدون هیچ‌گونه تردیدی آینده‌ی روشن و امیدبخش این کشور و این نظام متعلّق به شما است؛ شما خواهید توانست کشورتان و ملّتتان را به اوج افتخار برسانید؛ شما به توفیق الهی خواهید توانست الگو و نمونه‌ی کاملِ تمدّنِ نوینِ اسلامی را در این آب و خاک تشکیل بدهید؛ برای اینکه بتوانید این وظائف بزرگ را انجام بدهید، بایستی دین را، تقوا را، عفّت را، پاکیزگیِ روحی را در میان خودتان هرچه بیشتر ترویج کنید و تقویت کنید. جوانِ امروز احتیاج دارد به دین، به تقوا، به علم، به نشاطِ کار، به امانت، به عفّت، به [انجام‌] خدمات اجتماعی و به ورزش؛ اینها خصوصیّاتی است که جوانِ امروز به آن احتیاج دارد و شما عزیزان بسیجیِ من ان‌شاءالله توفیق انجام این کار را داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۱ ب.ظ

نظر نهایی و توصیه آخر

با قاطعیت ایمان دارم که سعید جلیلی تنها کسی است که اختیارات ریاست جمهوری را میتوان به او سپرد. ازهمه دوستان تقاضا میکنم به ایشان رای دهند . یادمان باشد کسانی حق حاکمیت برای این مردم را ندارند :

کسانی که مردم را آنقدر کم شعور میدانند که وعده ۱۰۰ روزه حل شدن مسائل اقتصادی را میدهند و دم از آشتی بادنیا میزنند کسانی که در سال ۸۲ و ۸۳ خاک علمی این کشور را به طوبره کشیدند کسانی که ۱۰ سال است به دنبال قدرت هستند کسانی که بیت المال را با جیب خود اشتباه گرفتند و وام های میلیاردی اخذ کردند کسانی که برای رای آوری تمام دست آوردهای نظام را به چالش میکشند و اصول انقلاب را زیر سوال میبرند تا خود را متمایز نشان دهند کسانی که نقاط قوت نظام را نقاط ضعف نشان دادند و نقاط ضعف را آنقدر پررنگ جلوه دادند تا مردم را ناامید سازند . کسانی که با افتخار از فتنه گران ۸۸ نام میبرند و آنها را الگوی خود میدانند . کسانی که نیامده دم از دوستی با غرب میزنند . کسانی که نیامده سوریه را محلی برای به کسب غنیمت میدانند و تا یک ریال گیر نیاورند یک ریال هزینه نخواهند کرد . کسانی که یادشان رفته خرمشهر را خدا آزاد کرد نه امثال خودشان و کسانی که ازنظرشان آنها کشف کرده اند. کسانی که یادشان رفته امام راه قدس را نشان میدادند و قرار بود ما آن مسیر را برویم. کسانی که خیال  میکنند ما با آمریکا دچار سو تفاهم شده ایم و با اشتراک ۵۱ درصدی میتوان اختلافات را حل کرد و یادشان رفته که امام میفرمود ما هم میدانیم که آمریکا نمیخواهد ما باشیم و آنها هم میدانند که ما نمیخواهیم آمریکا باشد . یادمان باشد ما آنقدرها هم گرسنه نیستیم که کسی به ما بگوید : آن مرد با نان آمد. یادمان باشد که امام میگفت : نهضت ادامه دارد. یادمان باشد این مسیر انقلاب پیمودنی است و باید رفت اگر کسی بیاید که این مسیر را با تزریق مخدر بر جامعه تیره و تار کند دوباره روحیه انقلابی و استکبار ستیز مردم که ناشی از روح حسینی است مسیر حرکت را به اصل خویش باز خواهد گرداند اما فرصت ها را به مدت ۴ سال و چه بسا ۸ سال از دست خواهیم داد. یادمان باشد ۸۸ چه شیوه ای برای تبلیغ فتنه گران استفاده شد و ببینیم که اکنون چه کسانی شیوه تبلیغ فتنه گران را درپیش گرفته اند. یادمان باشد ریس جمهور قرار نیست فقط روگذر بسازد یا پل افتتاح کند .

ریس جمهوری ایران اسلامی باید در شان گفتمان انقلاب اسلامی باشد

به فضل الهی به جلیلی رای خواهیم داد و ایشان پیروز خواهند بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۲
حامد موفق بهروزی

انتخابات

نظرات  (۷)

۲۳ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۳ سلام بر ابراهیم
سلام
احسنت
رای ما یک کلام
جلیلی والسلام....

پاسخ:
پاسخ: سلام
ان شالله که جلیلی پیروز است
ما تا آخر ایستاده ایم.
رای ما سعید جلیلی.
پاسخ:
پاسخ: برگ برنده ما ××× شهید زنده ما
سلام
مطلبی ذهن بنده رو درگیر کرده ممنون میشم اگه تافردا صبح نظر خودتون رو راجع به این مطلب بیان کنید.
امام خامنه ای دیروز فرمودن :
هر کسى که انتخاب خواهد شد اگر چنانچه آراء بیشترى از مردم را داشته باشد، در صورتى که داراى رأى سدید و خوبى باشد، بهتر میتواند از آن رأى دفاع کند؛ میتواند در مقابل معارضین کشور بایستد.
این صحبت رهبری هم به مردم بود و هم به نامزدها.
حتما لزومی داشته که ایشون این مطلب رو بیان کردند به عنوان توصیه دوم بعد از توصیه اول که حضور در انتخابات بود.
نامزدهابا کنار کشیدن و اجماع می تونستن این حرف رو عملی کنند که فعلا تا این لحظه کسی کنار نکشیده.
اما ما مردم چطور میتونیم این صحبت رو عملی کنیم؟
خوب یه جواب این هست که به نظر سنجی ها اعتماد کنیم و اصلح رو فدای صالح کنیم...
این نتیجه ای بود که به ذهن من رسید خوشحال میشم نظر شمارو هم بدونم.
پاسخ:
پاسخ: سلام
به اندازه ای که بنده از فرمایشات آقا میفهمم به نظرم میرسد که هرسخنی از آقا مخاطب مشخصی دارد بخشی به مسئولین بخشی به کاندیداها بخشی به مردم . ما باید به وظیفه خود عمل کنیم نه بیشتر و نه کمتر . وظیفه ما شناخت اصلح و رای دادن به اوست. اما بنده تصور نمیکنم یکی از شاخص های اصلح بودن مقبولیت بالا باشد چرا که نه در صدر اسلام و نه در طول سی و اندی سال انقلاب هیچ کدام از بزرگان دینی و علمای سیاسی ما به این مسئله اشاره نکرده اند . اتفاقا خیلی از علما بارها اشاره داشته اند که اگر صالح مقبولی باشد و اصلحی باشد در این انتخاب باید به اصلح رای داد . و به نقل از آیت الله مصباح ما تنها در یک صورت میتوانیم به یک صالح مقبول در برابر اصلح رای بدهیم آن هم زمانی است که مطمئن باشیم افسدی روی کار خواهد آمد . در هر صورت به نظرم ما مردم مورد خطاب این سخن آقا نخواهیم بود و باید به وظیفه خود عمل بکنیم.
ممنون از حضورتون در وبلاگم
یا حق
خواستم بگم رای دادم
اما به جلیلی نه روحانی
اگه اشتباه کرده باشم اون دنیا حالتو میگیرم
پاسخ:
پاسخ: به قول یکی از دوستان :
داداش باخودت چند چندی ؟
اختلاف نتیجت با خودت داره زیاد میشه ها؟
فکر کردم شاید تو که اینقدر رو انتخابت پافشاری میکنی و این همه دلیل برای انتخابت داری راست بگی
با دل پاک و وضو نام جلیلی بنویس
کوری چشم عدو نام جلیلی بنویس
روز جانباز رسیده است مبارک باشد
یا ابالفضل بگو نام جلیلی بنویس
چپ و راست
به روزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی