دیدگاه

در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود
  • دیدگاه

    در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود

امام خامنه ای (حفظه الله):
دیدگاه

جوانها! بدانید، بدون هیچ‌گونه تردیدی آینده‌ی روشن و امیدبخش این کشور و این نظام متعلّق به شما است؛ شما خواهید توانست کشورتان و ملّتتان را به اوج افتخار برسانید؛ شما به توفیق الهی خواهید توانست الگو و نمونه‌ی کاملِ تمدّنِ نوینِ اسلامی را در این آب و خاک تشکیل بدهید؛ برای اینکه بتوانید این وظائف بزرگ را انجام بدهید، بایستی دین را، تقوا را، عفّت را، پاکیزگیِ روحی را در میان خودتان هرچه بیشتر ترویج کنید و تقویت کنید. جوانِ امروز احتیاج دارد به دین، به تقوا، به علم، به نشاطِ کار، به امانت، به عفّت، به [انجام‌] خدمات اجتماعی و به ورزش؛ اینها خصوصیّاتی است که جوانِ امروز به آن احتیاج دارد و شما عزیزان بسیجیِ من ان‌شاءالله توفیق انجام این کار را داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱ ق.ظ

کاندیدای اصلح

با توجه به فضای موجود انتخاباتی شناخت کاندیداها و تصمیم عاجل در خصوص شخص اصلح از وظایف نخبگان سیاسی محسوب میشود. چرا که اگر نخبگان سیاسی نتوانند در زمان حاضر این تشخیص را صورت دهند چطور انتظار داریم در زمان تبلیغات مردم بتوانند تشخیص درست را انجام دهند.

البته متاسفانه در مقابل کسانی هستند که ادعا دارند فضا هنوز روشن نیست و نمیتوان تصمیم گرفت ، نباید عجله کرد، باید منتظر شاخص های جدید امام خامنه ای بود و . . . در حالی که بنده اعتقاد دارم فضا کاملا روشن است . علت هم این است که هر شخصی که بخواهد تصمیم بگیرد تمام لوازمش را در اختیار دارد . مگر برای تصمیم گیری به چه چیزی نیاز داریم ؟ مصداق،شاخص،تفکر .

تا کنون بیش از 20 نفر برای ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده اند و این یعنی همان مصداق .

تا کنون ما 10 دوره ریاست جمهوری را داشته ایم که در هردوره شاخص های زیادی مطرح شده است و در این دوره نیز مقام عظمی ولایت چند بار در این خصوص سخنرانی کرده اند و شاخص های مهمی را ارائه کرده اند.

 و تنها میماند تفکر که باید سنجیده و با نکته بینی این وظیفه را نیز انجام دهیم .

متاسفانه کسانی که از روی محافظه کاری نمیخواهند رای خود را اعلام کنند به دنبال دلیل تراشی برای این امر هستند و بهانه های واهی را وارد میسازند که این امر خود برای طیف حزب الله شکننده خواهد بود . از نتایج این عمل این است که جریان حزب الله در انتخابات دچار یک سردرگمی شود و نتواند به صورت یکپارچه از کاندیدای اصلح حمایت کند و خدایی نکرده دوباره شاهد حضور افراد غیر اصلح در راس امور اجرایی کشور شویم.

 به همه دوستان عزیز توصیه میکنم که هرچه زودتر کاندیدای اصلح را شناسایی کنند و در جهت مقبولیت آن تلاش کنند و در این مسیر از خدای متعال کمک بخواهید تا اشتباهات به حداقل برسد و دوباره فریاد این عمار امام برنخیزد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۲
حامد موفق بهروزی

انتخابات

نظرات  (۱)

تلاش برای انتخاب کاندیدای اصلح با همین روشی که فرموده اید درست ولی شخصا معتقدم نباید انتخاب باعث بشه که تحولات بعدی وضعیت رو نادیده گرفته و نتونیم تصمیمون رو هر روز مرور کنیم.
موافقم که هرچه زودتر باید به نتیجه برسیم ولی قرار هم نیست موضوع رو صفر و یکی ببینیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی