دیدگاه

در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود
  • دیدگاه

    در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود

امام خامنه ای (حفظه الله):
دیدگاه

جوانها! بدانید، بدون هیچ‌گونه تردیدی آینده‌ی روشن و امیدبخش این کشور و این نظام متعلّق به شما است؛ شما خواهید توانست کشورتان و ملّتتان را به اوج افتخار برسانید؛ شما به توفیق الهی خواهید توانست الگو و نمونه‌ی کاملِ تمدّنِ نوینِ اسلامی را در این آب و خاک تشکیل بدهید؛ برای اینکه بتوانید این وظائف بزرگ را انجام بدهید، بایستی دین را، تقوا را، عفّت را، پاکیزگیِ روحی را در میان خودتان هرچه بیشتر ترویج کنید و تقویت کنید. جوانِ امروز احتیاج دارد به دین، به تقوا، به علم، به نشاطِ کار، به امانت، به عفّت، به [انجام‌] خدمات اجتماعی و به ورزش؛ اینها خصوصیّاتی است که جوانِ امروز به آن احتیاج دارد و شما عزیزان بسیجیِ من ان‌شاءالله توفیق انجام این کار را داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

کاندیدای من


بنده هم در بیعت علامه مصباح هستم

در بین گزینه های مطرح فعلی دکتر لنکرانی را مناسب ترین گزینه میدانم . 

ان شاالله مطالبی در این خصوص خواهم نوشت

نظرات  (۶)

سلام

بروز و منتظرم

یاعلی
مطمئن باشد راه های زیادی را امتحان کرده ام الان چاره ای جز این ندارم
دانشگاه را آب ببرد تشکلهای دانشجویی را خواب می برد
به روزم
سلام برادر
با همه احترامی که برای شما جناب مصباح ودکتر باقری قائلم
و حتی ایشان را در بین یکی از چند گزینه نهایی برای انتخابم دارم
جمله من هم در بیعت علامه مصباح هستم را یک اشتباه عمدی از سوی شما می پندارم. و شاید هم منظورتان چیز دیگری و من بد متوجه شده ام.
در هر صورت
لنکرانی از خیلی ها بهتر است ولی من انتخابم هنوز کامل نشده
انتخابی که شاید لنکرانی هم باشد ولی نه فقط بدلیل تحت لوای بیعت جناب مصباح بودن

پاسخ:
پاسخ:
ان شالله مطالبی در این خصوص خواهم نوشت
شما خیلی زود قضاوت میکنید . شاید سعید جلیلی بیاد . اگه بیاد چی؟

پاسخ:
پاسخ: در شریطی که سعید جلیلی را گزینه مناسب تری میدانستم ولی با فعالیت های چند وقت اخیرش بسیار ناامید شدم . ان شالله خواهم نوشت
مگه شما بسیجی نبودی؟ مگه قرار نیست بسیج وارد مصادیق نشود؟ چرا وارد مصداق شدید ؟ فردا هم میاید توی تریبون های دانشگاه داد میزنید که ما کی کاندیدا معرفی کردیم؟

پاسخ:
پاسخ:
پاسخ شما هم محفوظ است . ان شالله خواهم نوشت
اون جمله رو از وحید یامین پور گرفتی ناقلا!
ان شاء الله دکتر لنکرانی رییس جمهور آینده ماست.
هر چند ما مامور به تکلیفیم ولی قرائن نشون میده که این تکلیف به نتیجه هم می رسه.
پاسخ:
پاسخ: بله یامین پور هم از پیش رو های جریان حزب الله هستند . ما هم افتخار میکنیم که از ایشون یاد بگیریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی