دیدگاه

در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود
  • دیدگاه

    در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود

امام خامنه ای (حفظه الله):
دیدگاه

جوانها! بدانید، بدون هیچ‌گونه تردیدی آینده‌ی روشن و امیدبخش این کشور و این نظام متعلّق به شما است؛ شما خواهید توانست کشورتان و ملّتتان را به اوج افتخار برسانید؛ شما به توفیق الهی خواهید توانست الگو و نمونه‌ی کاملِ تمدّنِ نوینِ اسلامی را در این آب و خاک تشکیل بدهید؛ برای اینکه بتوانید این وظائف بزرگ را انجام بدهید، بایستی دین را، تقوا را، عفّت را، پاکیزگیِ روحی را در میان خودتان هرچه بیشتر ترویج کنید و تقویت کنید. جوانِ امروز احتیاج دارد به دین، به تقوا، به علم، به نشاطِ کار، به امانت، به عفّت، به [انجام‌] خدمات اجتماعی و به ورزش؛ اینها خصوصیّاتی است که جوانِ امروز به آن احتیاج دارد و شما عزیزان بسیجیِ من ان‌شاءالله توفیق انجام این کار را داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۷ ق.ظ

نقدی بر یک نظر

در پست (( آشنایان بسیار غریب )) کیوان محمدی از رفقای بسیار عزیزم نظری رو برام فرستاد که جالب به نظرم اومد . چون یک تفاوت نگاه بین من و ایشون هست که البته دوستان اهل فلسفه میتونند به این بحث اشکالات منطقی هم وارد کنند که اگر از این موضوع کمی با اغماض رد بشویم چراغی میتواند باشد در تاریکی :

عزیزم فرموده که : ((بنظر بنده برای اینکه یک شخص وزنه ی 100 کیلویی را بتواند راحت بلند کند ابتدا بایستی از وزنه های کوچک به اندازه توان فعلیش شروع کند.وهیچ مربیی این ریسک را نمی کند که این چنین شخص ضعیفی را زیر بار 50 کیلو وزنه ببره . . . ))

من فکر میکنم ما نمیخواهیم کسی رو زیر بار هیچ وزنه ای بفرستیم و اساسا درک مسائل هستی و یا موضوعات اینچنینی نیازی به وزنه برداری شخص نیست و اتفاقا بر عکس آنچه که باید رخ دهد این است که آن شخص را از زیر بار وزنه های اضافی بیرون بکشیم و صد البته که اگر هرچه دستی که دراز میشود تا وزنه ها را بردارد قوی تر باشد به سهولت میتواند این وزنه ها را کنار کشد. البته این قوی بودن لزوما داشتن دانش نیست توانایی های دیگری هم میخواهد که از نظر من یک هنر واقعی میخواهد. در این موضوع هم باید یاد آوری کنم که طرف مقابل یک دانشجو هست (حتی اگر بگذریم از این که در واقعیت ایشون دانشجوی سال ۴ مکانیک هستند) و این مطالب برای یک دانشجو امری است که به سهولت قابل درک هست . بنده در این مورد نظر برادر عزیزم جناب آقای محمد کوره پز رو بیشتر میپسندم و البته علی مهتدی عزیز هم نظرات جالبی رو ارائه فرمودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶
حامد موفق بهروزی

نظرات  (۵)

۱۶ آذر ۹۱ ، ۱۱:۳۷ یه بنده خدا
بله درست است که دانشجو هستند و باید درک کنند اما وقتی نگاهی به وضعیت دانشگاه و طرز تفکر مثبلا دانشجو ها بیاندازیم تا جایی هم سخن جناب محمدی صحیح است.و البته حرف شما هم تا جایی صحیح است.
باید منطق و دلیل را با روشهای صحیح و در کنار محبت و عمل ارائه کرد.هرچند کار بسیار سختی است
راستش من درست نفهمیدم منظور این دوستمان چیست ... یعنی باید از مسائل کوچکتر بحث را شروع کنیم؟
سلام

بدون مقدمه، یه سوال،

هدفت از وبلاگ نویسی چیه؟
سلام
ببخشید یادمه شما یه دوره ای همش می گفتی که وبلاگ از مد افتاده! چی شد خودت هم وارد این وادی شدی؟!!
*************************************************************
سلام علیکم
الان هم بنده اعتقاد دارم وبلاگ در اثر گذاری جنگ نرم از رده خارچ شده است بنده هدفی ابتدایی تر از این وبلاگ دارم وگرنه بر اعتقاد خود پایبندم
سلام
به اعتقاد بنده وبلاگ از رده خارج نشده بلکه سبک وبلاگ نویسی ما باید عوض بشه ...
وبلاگ باید مخاطب شناس باشه ... باید نیاز سنجی کنه ... باید برای مطالبش وقت گذاشته بشه ...
حسین قدیانی (قطعه 26)، محسن اردستانی (مبارز کلیپ)، میثم محمدحسنی (دوئل)، امیرعلی صفا (آینده از آن حزب الله) و خیلی های دیگه از وبلاگ هایی با مشخصات بالا شروع کردند و الان سایت هاشون توی کل کشور مطرحه ...
گاهی برای تخمین هم که شده از لیست وبلاگ های به روز شده بلاگفا بعضی را باز می کنم و می خونم ... نتیجه نا امید کننده اس ... در 90 درصد موارد وبلاگ برای تفریح یا درددل یا دورهم بودن راه اندازی شده و بدون هیچ آینده مشخصی ... حجم وبلاگ های دخترانه و بی محتوا هم که حیرت آوره!
میری توی یه وبلاگ مذهبی می بینی به جای پست یه صلوات رو با فونت درشت نوشته ... جالب اینکه زیرش هم 50 تا کامنت هست!
این ها بازی و شوخیه ... جنگ نرم کجا و این حرکت های سطحی کجا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی